Big Bang Naturfagskonference 2017

Geografforbundet deltager i Big Bang Naturfagskonferencen i Odense

Big Bang løber af stablen d. 23.-24. marts i Odense, og er en konference for alle, der underviser, udvikler eller forsker inden for det naturfaglige og naturvidenskabelige felt. Til konferencen vil der bl.a. være spændende oplæg, workshops og værksteder samt en messe med relevante udstillere.

På Geografforbundets stand (nr. 1441) kan du blandt andet være med i lodtrækningen om at vinde et klassesæt af Xplore På tværs fra GO Forlag.

Xplore På tværs er et grundbogssystem for 7.-9.-klasse, der lever op til de nye fællesfaglige fokusområder, hvor biologi, fysik/kemi og geografi arbejder integreret sammen. Til hvert kapitel findes forslag til problemstillinger og arbejdsspørgsmål i en omfattende lærervejledning, som også inkluderer vejledning til den fælles prøve. GO Forlag har også udgivet en systemportal til Xplore På tværs, som bygger på indholdet i bøgerne – men som indeholder langt mere indhold og mange funktioner. Tag et smugkig på den digitale systemportal.

Du kan også deltage i vores geografiquiz og vinde tre grundbøger af Xplore Geografi 7, 8 og 9 samt grundbogen til NF Mennesket og naturvidenskaben. Det eneste du skal gøre, er at løse geografiquizzen på standen og aflevere løsningen der.

På vores stand kan du også få en gratis T-shirt i hvid, grøn eller blå med foreningens logo.

Vi håber, vi ses!