M/S Museet for Søfart - Helsingør

Tag med Geografforbundet til udstillingen: "Frihedens værksted – Kløvedal og livet med Nordkaperen".
19. januar 2020
Pris: 80,-

”At rejse er et mægtigt spil mellem drøm og virkelighed!”

Hvor drømmer DU om at rejse hen?

M/S Museet for Søfart i Helsingør har slået dørene op for udstillingen 'Frihedens Værksted'.

’Drømmenes kaptajn’, Troels Kløvedal, har sejlet på verdenshavene og vender nu tilbage til tørdokken i Helsingør.

Udstillingen “Frihedens Værksted” sætter fokus på livet og rejserne med Nordkaperen. I udstillingen kan du bl.a. opleve klip fra rejserne med Nordkaperen og ikke mindst en lang række af Troels Kløvedals private ejendele.

Udstillingen er produceret af Naturhistorisk Museum, og er støttet af Nordea-fonden.

Læs mere om udstillingen og M/S Museet for Søfarts prisbelønnede arkitektur med indretning i den gamle dok på www.mfs.dk

Efter udstillingen er der mulighed for hygge i museets cafe for egen regning.

Søndag den 19. januar 2019, kl. 11-14.

Mødested

M/S Museet for Søfart, Ny Kronborgvej 1, 3000 Helsingør.

Kr. 80,- pr. person (normalpris er 120 kr.).

Tilmelding og betaling

Medlemmer af Geografforbundet: Tilmelding og betaling skal ske her på hjemmesiden.

Ikke-medlemmer: Tilmelding og betaling skal ske ved kontooverførsel til kontonr.: 3167 3167364179.

19. januar 2020.

Turansvarlig

Mette S. Truelsen, mst@geografforbundet.dk tlf. 2990 4299.

Du skal være logget ind for at tilmelde dig.
Ikke medlem? Bliv medlem