Oplev Nordhavns byudvikling på nært hold

Kom med på en guidet tur i den nye bydel Nordhavn i København, hvor vi får indblik i tankerne bag og visionerne for byudviklingen.
29. oktober 2017
Gratis

Københavns nye bydel Nordhavn vil i løbet af de næste 40 år være under konstant udvikling. Byudviklingen sker i etaper og med respekt for de allerede eksisterende erhverv, havnemiljøer og bevaringsværdige bygninger. Der er fokus på at skabe et levende byliv og et fællesskab for alle brugere af Nordhavn.

By & Havns erfarne guider giver en indføring i området og guider grupper igennem Nordhavn. Lørdag og søndag starter turen i udstillingen ”Himmel og hav!”, der kaster lys over udviklingen af Nordhavn fra idé til projekt.

Oplev de interaktive modeller og få et indblik i udviklingen af havneområdet og høre om de udfordringer, byudviklingen står overfor. Udstillingen viser tankerne bag og visionerne for Nordhavn som Københavns nye bydel ved vandet.

Tid og sted:

Søndag den 29.oktober kl. 13:00.

Mødested: Helsinkigade 10, 2150 Kbh Ø

Turansvarlig:

Nikolaj Bunniss, turistfører og folkeskolelærermedlem af Geografforbundets styrelse, ncb@geografforbundet.dk tlf: 53539335

Diverse:

Deltagelse er gratis.

Du behøver ikke være medlem af Geografforbundet for at deltage i dette arrangement.

Tilmelding nødvendig her på hjemmesiden.

Turen er ikke for gangbesværede.

Tilmeldingsfrist er udløbet.